Retningslinjerne beskrevet på denne side, herefter kaldet (“Retningslinjer(ne)”) er gældende for enhver brug af ReviewPilots website og sitets ydelser. (“vores Website”). I nedenstående Retningslinjer refereres der til brugerne af vores Website som “dig”, “din”, “dit”, “jer” og “jeres”.

 

Virksomheders brug af vores Website og services er nærmere beskrevet i ReviewPilots Virksomhedsretningslinjer. Disse kan findes her: www.kundeudtalelser.dk/virksomhedsretningslinjer

 

  1. Hvornår kan der skrives en anmeldelse?
    1. Der kan skrives en anmeldelse af en virskomhed, hvis der har været en service- eller købsoplevelse med den virksomhed du ønsker at anmelde.
      1. Det kan være at du har købt en service eller et produkt fra virksomheden, webtjenesten eller organisationen (“Virksomheden”)
      2. At du på anden vis kan dokumentere at der har været gjort brug af virksomhedens services, ydelser eller produkter. Dokumentation typisk i form af korrespondance eller anden interaktion med Virksomheden.
      3. Fremefter samlet betegnet som din (“Serviceoplevelse”).
    2. For at du kan skreve en anmeldelse via kurseroguddannelser.dk skal du have en brugerkonto. Det er kun tilladt at have én brugerkonto. Din brugerkonto skal være tilknyttet en reel e-mailadresse, som vi kan bruge i tilfælde af at vi skal i direkte kontakt med dig.
    3. Det er kun tilladt at skrive om din egen personlige Serviceoplevelse. Det er ikke tilladt at skrive en anmeldelse af en anden persons Serviceoplevelse, såsom et familiemedlems eller en vens Serviceoplevelse.
    4. Det er ikke tilladt at skrive en anmeldelse af en direkte konkurrent til en virksomhed, du ejer, arbejder for eller er ansat i.
    5. Det er ikke tilladt at skrive en anmeldelse af en virksomhed som du ejer, har ejet eller som er ejet af et nærtstående familiemedlem. Ligeledes er det ikke tilladt at skrive en anmeldelse hvis du sidder i Virksomhedens ledelse, er medarbejde i Virksomheden, sidder i Virksomhedens bestyrelse eller på anden vis er tilknyttet virksomheden.
  2. Hvad bør du skrive om?
    1. Den anmeldelse du skriver skal omhandle din Serviceoplevelse.
    2. Den anmeldelse du skriver skal være specifik, faktuel og afspejle din Serviceoplevelse
  3. Kan du redigere din anmeldelse?
    1. Det er altid muligt at opdatere dine anmeldelser
    2. Det er altid muligt at redigere dine anmeldelser
    3. Det er altid muligt at tilbagetrække din anmeldelse
    4. Opdatering, redigering og sletning af anmeldelser sker fra din brugerkonto når du er logget ind.
  4. Hvordan kalder du en anmeldelse retur du ikke længere ønsker at stå ved?
    1. Alle de anmeldelser du giver og har givet, fremgår af din liste over anmeldelser når du er logget ind på din brugerkonto. Herfra er det også muligt at slette en anmeldelse du ikke længere ønsker at stå ved.
  5. Hvem har ansveret for dine anmeldelser?
    1. Som bruger af kundeudtalelser.dk har du mulighed for at logge ind og få et overblik over dine anmeldelser. Idet du både kan rette, opdatere og slette dine anmeldelser, er det dig som bruger der har ansvaret for dine anmeldelser.

 

Disse Retningslinjer vil fra tid til anden og uden forudgående blive justeret og ændret. Sådanne ændringer vil blive informeret omkring på vores Website. Ved at accepterer vores retningslinjer, accepterer ved brugen af vores Website efter nye version er af vores retningslinjer indholdet af disse opdateringer.

ReviewPilot ApS
Porschevej 12
7100 Vejle
E-mail: kontakt@kundeudtalelser.dk

CVR: 40586547